8 september

Storbesöket är över och jag är tillbaka. Eller ja i alla fall till nästa vecka då de största människorna kommer fick jag reda på idag. Ibland blir man lite trött på det där. 
Men det är den åttonde september, alltså fyller jag 21 imorgon. Har precis varit och hämtat ut ett paket som mamma och pappa har skickat hit till mig, väldigt spännande. Dessutom så tänker jag äta quornfilé till middag idag och hör på detta, svensk ostkaka till dessert! En riktig helkväll alltså. Men jag fick precis reda på att våra tvättmaskiner inte fungerar så det blir inga kläder. Kanske måste dra ner till city för att klä mig tills imorgon. Kvällen är ju ung, detta ska nog gå vägen. 
Nej nu ger jag upp. 
Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0