28 september

Är äntligen hemma efter det att jag var tvungen att hoppa av bussen efter en helt galen hostattack. Kunde verkligen inte få någon luft så tårarna började rinna och alla människorna på bussen tittade undrande på mig. Anledningen till den här hostattacken tros vara en förkylning som jag har dratt på mig i helgen så jag kommer nog att överleva i alla fall. 

Nu har jag precis ätit en väldig god middag bestående av potatisgratäng, qournfilé, stekt med svamp och squash och min favoritsallad. Gud så gott det var och vad mätt jag är nu!
Det sista jag tänker berätta för er innan jag går och lägger mig är att idag är dagen då alla de tillfälliga uteserveringarna har plockat in sina stolar och stängt. Det börjar bli kallt här.

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0