2 september

2 september och Sofia fyller år idag, grattis! Att Sofia fyller år innebär alltid att jag fyller år om en vecka. Men det har jag inte hunnit tänka så mycket på. 

Allt bra här annars, har gått igenom en dunderförkylning som jag har lyckats smitta en del med men inget värre än så. 

Nu ska jag snart dra ner och möta Kine för ikväll ska vi gå och kolla på vad som kallas det hippaste av det hippa. Passion Pit. Vi får väl se hur hippt det är. En sak är i alla fall säker, att jag kommer att vara liiite trött imorgon men det var någon som sa till mig att jag är ung och då ska man klara att gå på konsert hela natten och sen jobba i tio timmar. Ja det är ju sant, jag är ju bara 20, åtminstone i en vecka till. 

Nej nu måste jag gå för att hinna med det där hippa. 

Hoppas att allt är bra med er! 

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0