6 maj

Har varit ganska mycket de senaste två veckorna så jag ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering här. Men nu har jag inte så mycket att göra för det visade sig att jag inte tålde att fira valborg i Göteborg. Jag lyckades få ett virus på stämbanden som i sin tur gjorde att jag tappade rösten och blev allmänt väldigt dålig. Så då fick jag gå till läkaren som sa åt mig att jag absolut inte får försöka prata den här veckan, inte frysa, inte anstränga mig, bara dricka varmt och helst inte gå ut. Sjukskivning på mig blev det alltså. 

Och nu när jag har storstädat hela lägenheten, tvättat allt tvättbart, städat kylskåpet, putsat fönsterna, handlat och läst ut min bok så inser jag att detta var fruktansvärt tråkigt. Det värsta är ju att jag inte får/kan prata, det är hemskt. Åh gud vad frustrerande det är. Dessutom ringer det i min telefon hela tiden men det är ju ganska svårt att svara..

Men lite glad blev jag i morse när jag steg up, klockan 6, och såg detta 

http://svtplay.se/v/1545270/maria_lindberg_kan_bli_varldsmastare

Nej nu får jag hämta upp tvätten och göra en paj. 




Kommentarer
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN är du tillbaka! Saknar att läsa...! Kärlek

2009-05-06 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0