17 mars

Kännde att det var dags för en uppdatering här, mest kanske för att jag vill att mina vänner ska uppdatera sina bloggar och då kan ju inte jag vara sämre än att skriva något om mitt liv som någon kan tycka verka vara intressant. Just nu måste jag dock erkänna att jag inte kan komma på något att skriva om alls. Eller jag kan ju berätta för er att mina föräldrar var här i helgen. Jättetrevligt, det var även trevligt att de hade med sig sjukt mycket mat och annat som gjorde att jag för ungefär 10 minuter sedan kunde avnjuta ett gott bröd med ost och marmelad samtidigt som jag ännu en gång läste igenom sydsvenskan. Det gillar jag!

Vi hann inte med att göra så mycket, gick på lite promenader, bland annat i frognerparken, fikade, lagade mat och tittade på melodifestivalen. Väldigt trevligt. Även om ni tog upp hela lägenheten så längtar jag till ert nästa besök.

På jobbet har det idag varit den stora inventeringen. Gick inte alls bra. Massor av fel som jag och min chef måste gå igenom imorgon och ha ett möte om. Det var inte kul. Imorgon är det även ännu en stor tillbakaskickning till spanien som jag måste göra, lite nervös över den måste jag säga. Jaja imorgon är en ny dag, eller ja det är faktiskt redan en ny dag..

Dags att nanna, hard work tomorrow.

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0