10 februari

Vintern här verkar ju aldrig ta slut. Snöat hela helgen, kombinerat med mulet och tråkigt väder. Jag är så trött på att slaska runt nu. Verkligen. Sista dagen att bestämma sommarsemester på jobbet idag också, det kändes ju verkligen långt bort men men nu har jag i alla fall ansökt om en vecka i juni och två i slutet av juli och början på augusti. 

Annars händer det inte allt för mycket här. Emilia är sjuk så jag måste vara hemma och passa lägenheten för den förra hyresvärden ska komma och hämta lite saker. Typiskt jag som hade tänkt att gå och träna lite. Istället får jag titta på mästarnas mästare på tv. Int fy skam de!

Kanske lika bra det. Så att jag kan lägga mig tidigt. Har varit så otroligt trött den sista tiden. Och imorgon har jag ett viktigt möte med min chef. Och ska jag bygga om, flytta, lägga in, ta extras, städa, göra devolution, förbreda för inventering, lära folket hur man beställer, beställa själv, uppdatera cassiopejerna, flytta basic..... ibland är det lite mycket, speciellt de kommande två veckorna men jag tror att jag får lite folk att bossa över så jag klarar mig. 

Nej nu ska jag läsa min bok och kolla på tv. 

Hoppas att allt är bra med er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0