24 februari

It's the end of an error.

mitt i flytten

Sista natten under svenska föreningens tak. Helt sjukt att jag har bott här i snart fem månader. Men nu är det slut. Vi har packat alla våra saker och imorgon efter jobb så kommer Anja och hennes pojkvänn och hjälper till att flytta allt. Känns ganska konstigt faktiskt. Ganska konstigt också hur mycket man kan samla ihop på fem månader. Kan ju säga att ni får komma med en lastbil när jag ska hem.

Jag har även varit på kurs idag. Inditex som Zara är en av 9 delar av har bestämt sig för att prova att ha mentorer i sina butiker i Norge. Så nu har jag blivit pilotfall. Jag och några till har blivit metorer för Inditex Norge. Detta innebär att jag kommer att ha hand om alla nya som börjar på vår Zara. Ansvara för deras utbildningn, lära upp dem och göra utvärderingar av deras kunskap. Väldigt spännande!

Efter den kursen så fick jag snabba mig till svenska kyrkan för där firades fettisdagen. Mycket trevligt med rollspel, musik och semlor såklart. Kämpe kosligt!

Nej då var det dags för sista natten här då imorgon ska jag utvärdera lagret och ha möte med mina managers. Kan bli mycket imorgon.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0