21 februari

Knäckebröd och snö, usch. Jag hoppas att snöandet blir till regn idag så att all den här snön kan smälta bort. Jag är så trött på att behöva slaska mig fram på gatorna här. Usch usch usch. Det var till och med bättre hemma. Torr snö och blå himmel. Här är det grått och slask. Jag gillar inte det.

Får passa på att blogga lite nu, är klar att gå till jobb men har några minuter på mig innan jag ska borsta tänderna. Ska förhoppningsvis bara jobba til 4 idag vilket känns underbart. Hoppas ju på att jag kan få kurera mig lite till (tror att millan smittade mig lite med sin förkylning men den fick nog inte fäste) och bara titta på film ikväll. Tror dock inte att det är emilias plan alls.

Imorgon är det söndag igen, får se om det finns något man kan hitta på. Det är så tråkigt här på söndagar så det är helt sjukt. Hoppas att jag är helt frisk så att jag kan gå och träna.

Annars så hände det väl inte så mycket. Nästa vecka ska jag på kurs med jobb. Har blivit Zara, Karl-Johans representant för ansvaret av alla nykommlinger. Så nu ska jag lära mig hur man tar hand om dom, lite roligt faktiskt.

Nej nu kallar jobbet.

Hoppas att ni har en underbar helg.

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0