2 januari

Total kaosdag idag. Börjar med att leveransen är sen, får besked att den inte ska komma förens butiken är öppen vilket betyder mycket extraarbete. Precis innan alla skulle gå på lunch för att vara förberedda så hör jag lite panik uppifrån och jag går upp för att kolla vad som händer. Då har ett vattenrör i taket gått isönder och det ösregnar in i butiken. Hela fronten av butiken blev som en fontän. Alla fick börja borsta ut vatten på gatan och sätta ut uppsamlingsobjekt. Och en av oss fick fälla upp ett paraply och hjälpa kunderna ut ur vattenlandet. Pecis då, då kommer levenansen och eftersom att det var en massa minus idag så blev det en total skriskobana utanför butiken. Att vi fick in allt i butiken var otroligt. Och att det gick bra var ännu märkligare.

Efter denna händelserika dag så har jag fixat lite i stan, varit och handlat, lagat middag och varit ute och fikat. Så nu är jag trött, väldigt trött. Men jag har en sak kvar jag ska göra idag och det är att sortera ut lite foton från 2008, till min fotobok. Var och kollade på en väldigt vacker pärm idag. Oh jag gillar papper och pärmar och pennor och allt möjligt. Det blir nog en fin bok :).

Take care. Love Johanna





Gwada, Maj 2008

Tänk att jag kunde varit där och jobbat i solen.
Men istället så valde jag att sopa vatten ur en butik mitt i den kalla Norgevintern.
Kan inte någon säga att jag gjorde rätt?

Ibland undrar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0