18 februari (titta pappa, jag kan om jag vill)

Hemma igen, eller borta igen, beror på hur man ser det. Konstigt känns det i alla fall. Precis som om man aldrig var härifrån. Men flygresan gick bra i alla fall. Missade min hållplats med flygtåget så jag hamnade lite för långt och då tänkte jag att jag kunde gå hem men man glömmer visst fort hur mycket slask det finns på gatorna här. Ingen bra ide så jag kom hem trött och varm och jag upptäckte även att det är någon slags konsert utanför vår lägenhet. Den är inte så bra..

I Sverige var det i alla fall lika skönt som det alltid är när man har semester. Känns bara som lite för kort tid hemma, men det gör det väl alltid det med. 

Nej mer uppdatering imorgon, semestern slutar om bara några timmar... usch..

Saknar redan er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0