6 december.

Flyttlasset har gått och jag hoppas verkligen att jag inte har mer saker kvar här än vad som ryms i en resväska. Men det borde inte vara det för det var hemskt mycket jag hade. Eftersom jag lyckades krossa min tå precis innan jag skulle gå ner och titta på spektaklet så såg jag aldrig det fulla bilen men jag ska nog överleva det. Dock vet jag inte om min mitteltå kommer att överleva dagens krock med sängen. Jag tror att den minst måste amputeras, kanske en bit av benet också.
Helgen har i övrigt varigt väldigt trevlig med biobesök, lussebullar, glögg, fikor och mycket annat. Fjärde och sista gången mina föräldrar kom och hälsade på mig i Oslo och jag tror även att de blir de sista att komma på besök i alla fall från ett annat land. 
Imorgon är det fullt upp på jobbet igen. Salgförbredelserna kommer snart att starta på allvar så där gäller det att ligga i fas innan det börjar annars blir det tufft. Dessutom blir det brandinspektion på onsdag och det är jag som är brandledare så imorgon finns det en hel del saker att gå igenom. Men veckans största händelse kommer nog ändå på torsdag. Då kommer president Obama till Oslo för att ta emot fredspriset och det kommer nog att bli galet. Han ska ta emot priset på stortinget som ligger mitt emot Zara och han ska bo på Grand som ligger rett vid sidan av Zara. Tror ni att vi ligger lite dåligt till eller? Fortsättning om Obama i Oslo kommer. 
Nu är det nog dags för mig att komma någonstans med lite mer möblemang, detta är lite deprimerande. 
johanna


lite kläder som fick åka till Sverige och vila

Kommentarer
Postat av: Ida

Ett rejält lass :) haha..vi ses snart mien skätt!

2009-12-06 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0