20 december

Oh det var en dålig dålig idé att flyttstäda en söndag. speciellt söndagen efter sista lördagen i Oslo. Efter en frukost på Gabels i förmiddags så började vi att rensa ut, packa och städa. Man kan kanske inte kalla det för effektiv tid men vi hade det väldigt kul, speciell när Millis provar att glida genom hela rummet på kasthögen. Detta som mycket annat i helgen finns dokumenterat därav ingen effektivtid.


Så då är äntligen lägenheten ganska städad, fattas bara det där sista innan vi lämnar den på onsdag morgon. Känns väldigt bra eftersom att dagarna har fått en otrolig fart. Kan verkligen inte förstå hur det har kunnat gå så här snabbt. Tänk att på torsdag är det julafton! Och jag har sett bilder hemmifrån nu. Gud vad mycket snö ni har. Desvärre så har jag sett att det ska bli plusgrader på onsdag och torsdag. Hoppas bara att jag hinner se lite snö när jag kommer på onsdagkväll och hoppas verkligen att den stannar till torsdag. Här är det nästan ingen snö, bara kallt. Ikväll är det 13 minus så nu ska jag gå och ta mig en varm dusch och vila ut inför min sista leverans. Och det känns konstigt om något, har tagit emot över 250 leveranser på Karl-Johan nu.

Sov sött så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0