10 december

The D-day. 

Sju helikoptrar över Karl Johan med ett öronbedövande ljud och så var han i stan, mr Obama. Gick egentligen väldigt bra. Lite jobbigt att ta sig till jobb bara eftersom att stan var avstängd från all trafik och med en hel del kravallstaket. Och inte för att tala om de stora polisstyrkorna som stod överallt och tog upp hela trottoarerna! Oförskämt tycker jag så jag knuffade en polis i ryggen. Befogat? Definitivt! Smart? Kanske inte.

Ikväll var vi på Julkonsert i Frogner kirke som ligger precis nedanför lägenheten. Väldigt väldigt mysigt!

Men nu är det nog dags för mig att gå och lägga mig för imorgon får vi en leverans klockan sju på morgonen som Oslopolisen har förbjudit eftersom att vår butik ligger innanför avspärrningarna. Kan alltså bli en spännande dag även imorgon. 

Sov gott. 
johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0