18 april

Uppdatering är väl nödvändigt. 

Minst en gång i varje inlägg lyckas jag klämma in att tiden går fort, skrämmande fort ( härmed avklarat den biten även i detta inlägg) men detta till trots så kan jag inte se någonstans att Oslo rör sig framåt i tiden. Samma tråkiga gråa regniga väder varje dag. Eller kanske inte varje dag för ibland när jag tittat ut ur butiken så ser jag att solen är framme men detta sker vanligtvis mellan 9 och 17 när jag är inspärrad. Fast nu ljuger jag kanske lite för igår så höll sig solen framme till efter arbetstid så jag, Fifi och Anja kunde sitta ute och fika i solskenet i flera timmar. Helt underbart härligt var det, speciellt glad var Fifi för hennes tid på Zara karl johan avslutades igår, just det tyckte inte jag och Anja var lika kul. 

Ikväll ska jag försöka peppa upp mig själv och dra mig ner till city och ett födelsedagsfirande. Kan bli kul.

johanna

Kommentarer
Postat av: ida

Älskar att läsa din blogg! <3

2009-04-19 @ 07:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0