1 april

Åh våren tror jag är här. Idag när jag kom ut från jobbet så kändes det så underbart. Solen lyste skönt, fullt av liv på Karl Johan och en skön gatusångare sjöng "fast car". Det var så underbart så jag tog mig en långpromenad till Grunnerlycka och hälsade på Terese som köpt en söt bernersennervalp, sen blev det en promenad vidare med Emilia. Lovely. 

I tillägg så är det ju faktiskt bara exakt en vecka tills jag kommer hem, vilket ger mig fler feel good känslor. Att sen jobbet taggar ner feel good känslorna en hel del ska vi inte prata om. Imorgon blir tredje leveransdagen på rad som vi slår rekord på antalet varor som faktisk jag ska ta hand om. Allt ser ut som en katastrof, alla cheferna är där hela tiden och jag håller 
på med min slututvärdering på min utbildning (får jag mitt kontrakt nu så är det enbart för att de tycker synd om mig). 

Nej det var den uppdateringen jag hade att bjuda på. 

See you soon. 



Kommentarer
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN! Du får ju inte glömma bort att uppdatera! :D Kärlek

2009-04-02 @ 06:00:10
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN! Du får ju inte glömma bort att uppdatera! :D Kärlek

2009-04-02 @ 06:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0