28 oktober

Det har nu hänt, jag har funnit mig en ny vän. Osäker på vad hon heter med detta känns relativt oviktigt. Hon jobbar i alla fall på Zara och bjöd idag mig på sin fest på lördag. Tyvärr kan jag ju inte eftersom att det är Orizonte reunion i Göteborg till helgen men det är även det mindre relevant. Det viktiga här är alltså att jag eventuellt har funnit en vän.

En annan kär vän fann jag även i butiken idag. Det helt otroligt snygga, charmiga, släta och coola knähöga stövlarna var tillbaka i butik och bara 3 par fanns kvar, varav ett par i min storlek. Åhh, fingrade på dem länge, ringde till och med pappa för lite tips om dessa skönheter (han tyckte dock att det var ett ganska lätt beslut att fatta men han har ju inte sett dem!) Fick tillslut efter mycket mycket tvivel släppa tanken på att gå runt på Göteborgs gator i stans snyggaste stövlar och sätta tillbaka dem. Men vet ni vad som händer sen! Jo då kommer en liten otäck tant och tar mina stövlar (detta är INGA tantstövlar) och hon sätter inte bara på sig dom utan hon har mage att påstå att det inte är riktigt läder. När jag till och med visar henne lappen där det står att allt är gjort av läder så luktar hon på den och säger att den inte är det. Otacksamma kärring!

Gud vad upprörd jag blir, och dessutom väldig trött av all dagens uppståndelse. Orkade därmed inte tvätta (läs idag iheller). Blev ett avsnitt av packat och klart istället. Tänkte faktiskt städa lite nu innna det är dax att sova det kan nog vara en ide så att Hanna inte blir ledsen när hon kommer tillbaka från sin mini semester i sverige.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skoj att du funnit en vän :) För mig tog det 1 år och då i hemlandet.. Synd du inte kunde komma på hennes fest.. Pusss

2008-10-29 @ 22:19:21
URL: http://nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0