23 oktober

Toksugen på allt har jag lyckats bli men försöker dämpa det genom havregrynsgröt som jag tyvärr översaltade totalt idag. Fick njuta av mitt the istället. Det må vara så att det smakade riktigt gott eftersom det var gratis. Eller ja gratis och gratis, vi kan väl säga att jag "hittade" det när jag var på en arbetsintervju idag. Kan tänka mig att ni nu ställer er frågor som "vad hände med jobbet på zara", "vad är det här för jobb" och "vad hände där". Men jag ska snabbt stilla er genom att säga att jobbet på Zara går fortfarande bra, har faktiskt blivit lageransvarig vilket är väldigt roligt och att detta är som ett extraknäck. Börjar på lördag och då ska jag sitta på en tunnelbanestation från 17.30 till 01.00 och räkna hur många som går på och sen göra samma sak på söndag mellan 06.30 och 12.00. Ett projekt som Hanna har jobbat natt och dag med den senaste veckan.
 
För er som är intresserade så har min träningsvärk nästan försvunnit. Jag blev besviken/ledsen över att jag antagligen kommer att få jobba på julen vilket innebär att jag inte kan åka hem. Jag blev väldigt glad över att mina kära föräldrar tänker komma hit om det blir så att jag ska jobba. Och nu blev jag framförallt väldigt trött. Måste vila mig nu för i helgen är det mycket arbete som gäller. Men innan dess så ska jag och Hanna imorgon ha en riktig mysfredag med hemmalagad pizza, vin och utgång.

Hoppas att allt är bra med er!


Hanna i tunnelbanesystemet
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0