21 oktober

Vilken träningsvärk! Man kan ju med lätthet säga att det märks att det var ett tag sedan jag tränade ett riktigt pass. Men skönt var det, så det tror jag att jag ska fortsätta med. Riktigt skönt att träna lite nu när man har tagit det lite lugnt i helgen, film och bio och jobb såklart. Bion som vi var på i söndags var helt enormt stor, över 1000 platser. Så där mitt bland alla människor tittar jag på fritt vilt 2. Trots att jag hatar skräckfilmer. Men det gick vägen.

Idag skulle jag gå ut en promenad och bara mysa lite men mötte Dennis vid frukostbordet så vi tittade på en film istället. Tänkte göra mig klar nu istället så att jag kan ge mig ut lite innan jag ska på arbetsintervju vid halv tre. Sen ska jag gå och jobba på Zara.

Satt och tittade på massa julbilder igår. Bilder från när jag, Ida och Elin var på julmarknad på tivoli i köpenhamn och när vi hade vårt stora julbak. Det kommer jag att sakna. Hoppas att Oslo blir riktigt juligt när det börjar närma sig.

By the way så har jag skaffat mig ett norskt mobilnummer: +47 41398733 så hör gärna av er, det uppsakttas väldigt ^^!

Nej då får väl jag skärpa mig lite.

Hoppas att allt är bra med er!



Rummet i vår lägenhet. Till höger finns det gardrob och byrå
också men det är mest en säng.

Kommer fler bilder på hela lägenheten snart!

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: dien skätt

ja, julebak o julemarknad kommer jag sakna..

2008-10-21 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0