18 oktober

Idag har varit en ganska omtummlade dag. Det började väl redan igår när vi var hemma hos Hannas bror Rickard och hans flickvän Elina och tittade på en norsk skräckfilm, Fritt Vilt. Jättejobbigt!

För en gångs skull ville jag inte gå hem utan ta trikken (spårvagnen på norska) men givetvis så gick inte den då vid ett tiden på natten. Fick istället gå genom stan, bland allt fullt folk och runt i denna folkfest som uppstår på helgerna och vara rädd.

Efter ett antal mardrömmar så vakande jag av mig själv (vilket var tur eftersom att jag och väckarklockan missuppfattade varrandra i natt) och traskade till mitt jobb. Där det på lördagar finns vakter som vaktar butiken eftersom att hela Oslo väljer att shoppa på Zara på lördagar. Aja det gick i alla fall bra, har jobbat en del på lagret idag, ganska skönt att komma undan alla galna människor ett tag.

Nu sitter jag och väntar på att Joel ska komma hit, kanske ska vi träda in i Oslos nattliv, men bara kanske, mys lockar fortfarande väldigt starkt.

Mamma om du läser det här så kan du kanske ringa mig imorgon, hann ju inte prata så mycket idag.

Pusspuss på er!



Mitt lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0