16 oktober

En vecka i Norge, tre dagar på Zara och nästan en månad ifrån Korsika. Detta fick givetvis firas med att titta på avsnittet av Packat och Klart som just hanlade om Korsika och med lite fruksallad och glass. Väldigt hög mysfaktor på detta när man sitter med sina kollektiv vänner.

Nu har klockan hunnit bli en del men det ska nog kunna gå eftersom att både jag och Hanna jobbar sent imorgon. Perfekt att kunna slappa lite innan jobb. Sen imorgon kväll ska vi hem till Hannas bror och kolla på film. Måste nämligen se nummer ett av en film för nummer två ska vi se på bio på söndag.

Annars gick jobbet väl sådär idag. Jag var ansvarig för hela women avdelningen vilket kortfattat innebär att jag fick springa, jäklar vad jag fick springa. Idag kom även den största lockelsen in. Ett par skitsnygga stövlar som tyvärr kostade lite mer än min budget tillåter. Men men det är väl bara att börja förbreda sig.

Fick även reda på att jag kunde bli ledig när det är Orizonte reunion så jag åker till Göteborg den 31 oktober. Det ska verkligen bli hur kul som helst. Jag längtar.

Nej nu får väl jag sova lite.

Mamma jag läste föresten om den där fackelvandringen, något du kommer att göra i år? Kommer ihåg när vi gick den, mys.

Okej, pusspuss på er!



Kommentarer
Postat av: Ida

aaa jag trodde du hade slutat skriva på din "lifeintcorsica"-blogg så jag har inte kollat in här på väldigt länge, hur glad blev inte jag då när jag såg hur väl uppdaterad den är! :D KÄRLEK

2008-10-18 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0