11 oktober

Tredje dagen i Oslo är snart till ända och den har varit mycket bra. Vackert väder framförallt. Spenderat en del av min tid lite lätt vilse ute i Oslo idag, sökt lite olika jobb men igår var jag på intervu på Zara vilket känndes jättebra. Får svar om det jobbet senast på tisdag och sen ska jag kanske på en servitrisintervju imorgon så nu börjar det snart rulla på.

Ikväll har vi kollat på fotboll med grabbarna i kollektivet. Väldigt kul att alla kommer ifrån olika ställen i Sverige, det vill säga att alla har olika dialekter, väldigt mysigt. Samma sak på Korsika, alla pratar helt olika, det saknade jag lite när jag var hemma att alla pratade skånska, konstigt.

Men nu ska jag och Hanna kolla på lite tågbiljetter och sånt.


Igår var vi på Ikea för att handla lite till rummet, hittade ju även matavdelningen och äpplepaj
som vi här avnjuter i vårt rum. Ikea is the shit!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0