30 november

1:a advent 2008. Snart är det jul, snart är jag hemma.

1:a advent har idag firats med lite pilates, en promenad i stan och lite clementin inhandel i den enda butiken som är öppen på söndagar. Hanna slutar klockan fem så när hon är färsig så ska vi fika lite, eventuellt med pepparkakorna som vi gjorde i fredags, sen ska vi gå på julmarknad och slutligen denna speciella dag så ska vi äta middag hos Rickard och Elina. Mycket mysigt. Jag måste bara hitta ett ljus som jag kan tända.



Pepparkasbaket, med julmusik givetvis



Den här bilden är från förra året när mamma hade köpt
nejlikor som vi dekorerade apelsinerna
med. Mina gossar var givetvis med.
Saknar er så..

Kommentarer
Postat av: faster Lotta

Hej kära Johanna!

Det är roligt att höra att vi kan fira ännu en jul tillsammans. Ser fram emot att träffa dig! Signe hälsar och är mycket glad att du kommer hem.

Har bara en fråga: Hur är det att gå omkring i Oslo med en jacka som det står Merzedes-Benz Malmö på?

Blir folk intresserade och vill ha en likadan?

Puss Lotta

2008-11-30 @ 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0