27 november

Fortfarande lite lätt skakad av dagen som innebar en försenad leverans och sjukt mycket stress men även av människorna som sitter ensamma på McDonalds och äter nu när klockan är 22.19. Hmm. Hur är det möjligt.

Idag fyller även värdens bästa pappa år! Grattis!!! Med risk för att lova för mycket så tänker jag nu säga att om jag hade varit hemma så hade det varigt pappatajm med den obligatoriska tokiga frisyren som grand finale. Det hade du gillat va. Hoppas att din dag var lyckad trots att din favoritdotter inte var hemma.

Nu mätt och beslåten (åt en god potatisgratäng som mamma och pappa hade fixat saker till. Tilläggas bör att vi inte tackar Gud för maten varje dag utan mamma och pappa Lundberg, lite roligt) tänkte jag nu sova lite. Var så trött i eftermiddags så att jag somnade i sängen/soffan/kontoret när jag skulle betala mina räkningar. Vaknade i panik och tänkte att jag var tvungen att lägga in alla tröjorna i gardroben innan Hanna kom hem, snacka om att ta jobbet med sig hem. Jag hade alltså inga tröjor utan var helt och hållet kvar på Zara-lagret. Nej nu är jag trött. Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Pappa Mats

Tack för tacket, vi kan ta pappatajmen till jul, det ser ja fram emot! Pappa

2008-11-28 @ 01:06:50
URL: http://lifeincorsica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0