26 november

Jag är ledig idag, så härligt att sova ut. Så det har jag gjort och jag har också pysslat med lite saker som man måste. Som att sortera på datorn och skriva julönskelista. Så nu ska jag ha lite kvalitetstis för mig själv det var ganska längesedan. Har redan förbrett med modetidningar och nagelfilen. Härligt.

Efter jag är färdig med det så tänkte jag försöka finna Oslo boxningsklubb, vi får se hur bra det går.

Önskelista. Julen 2008

  • The Fashion Book  av Phaidon Editors (inbundna versionen)
(finns på tex internetbokhandlen.se)


  • Lära sig franska, ex ”franska för nybörjare” Finns på www.cdon.se

  • Bok: Alek
(alek weks)

  • Leilas mat

  • DVD box (Grey’s Anatomy, Sex and The City eller Gossip Girl)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0