24 november

1 månad till självaste julafton och idag kom glädjebeskedet efter lång lång tids väntan. Jag slipper att medverka i leveransteamet den 27 december så jag kan vara hemma ända fram till den 28 december. Tack vare mina fantastiska föräldrar så har jag nu även bokat hem resan.Tack! Kommer hem den 23 december klockan 19.45 och åker hem den 28 klockan 21.20. Vilken underbar jul det kommer att bli! Jag är så lycklig!

Har ju redan försökt finna stämmning genom Zaras julbord i lördags. Ingen julemat men julkläderna hade plockats fram eller var det kanske nyårsklädslen. Vi jobbar alla på Zara och vi tänker visa det, lite så känndes det. Helt absurt fina kläder hade folket. Idag, även detta tack vare mina kära föräldrar så kunde även jag handla in drömklänningen. Kan bli nyårsdressen, vem vet.

Leverans dag idag vilket innebär att jag är såå trött. Avslutar med Oslobilder tagna i helgen.

Keep it real


Karl Johans Gata



Youngstorget, ligger precis vid mig


Jag bor i huset med röd fasad, i rummet på andra
våningen där ljuset är släckt.

Kommentarer
Postat av: dien skätt

LYCKA! :D

2008-11-25 @ 05:58:41
Postat av: Rebecca

Där du bor, det kallar jag city :P Vad skoj, hoppas du får tid att träffa mig en liten stund :D Love you

2008-11-26 @ 17:42:41
URL: http://nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0