21 november

Just nu känns kollektivlivet inte alls som en bra idé. Helg här är lika med fest och idag har vi haft besök av gamla (ska tillägas fulla) hyresgäster. Tycker inte att historierna om kollektivet som verkar ha varit allt annat än drogfritt känns så väldigt roliga nu när det snart ska flytta in nya människor här. Vet inte om jag är sådär sugen på att käka frulle med ett gäng pundare.


Nej så får vi hoppas att det verkligen inte blir så (troligen inte!) men jag ska iaf flytta långt härifrån så fort jag bara kan. Vi vet ju alla hur det är att gå på fest när man inte känner för det. Jag känner mig som värd för en jättefest som jag absolut inte vill ha. Ge mig hipp hipps partydödarhits så att jag kan sända ut den över Oslo!

Imorgon ska jag träna, jobba och sen är det julbord med jobb! Roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0