17 november

Just nu är det lite jobbigt.

Mamma och pappa som var här i helgen har åkt hem vilket innebär att det blir väldigt tomt. Ingen som är speciellt intresserad av ens struntprat längre, eller i alla fall låtsas vara det. Och sen är det slut på allt myset. Vi han med några mysiga fikor, stor eller rättare sagt enorm frukostbuffe och bäst av allt slappande på deras fina hotellrum. Bad, morgonrock, morgontofflor, tv, öl, chips och kaffe. Låter som en underbar blandning eller hur. Det var i alla fall underbart att de kom och hälsade på men jag åt så mycket i helgen att det kommer att ta lång tid innan jag får upp matlusten igen och kan äta upp all fantastisk mat som de hade med sig.

Nästa sak på den jobbiga listan är att jag känner mig lite krasslig. Har inte fått sova ut eller sova mer än kanske 5 timmar på ganska länge nu men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det för jag kan vara dödstrött på eftermiddagen, hålla mig vaken till kvällen och sen är det omöjligt att somna i alla fall. Sen jobbar jag ju alltid förmiddag med så jag kan aldrig sova ut. Kanske är det därför som jag känner mig lite dålig.

Sista saken är att jag idag har fått reda på att jag inte får någon lön den här månaden iheller och det trodde jag att jag skulle få. Jag får alltså inte lön förrens den 23 december vilket är ganska surt. Ingen jukshopping här inte. Väldigt jobbigt kan jag säga att det är att packa upp alla fantastiska kläningar varje leverans och inte kunna köpa en endaste.  Ingen lägenhet för den delen iheller så det är bara att lägga det på hyllan i ett tag.

Nej nog med depplistan. Nu ska jag titta på ett avsnitt av andra avenyn.

Puspuss på er

btw, har ni lagt märke till att jag verkligen har tappat greppet om vilken månad det är. Kolla på överskrifterna till inläggen så ska ni få se. Märkligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej min underbara, vet precis hur du känner, det är sån trygghet att ha familjen omkring sig, och vilken aptit man får :D du vet att jag alltid här! och du, jobba inte ihjäl dig,för ser fram emot fikan vi bokat nångång i framtiden, miss u love! KÄRLEK

2008-11-17 @ 18:21:39
Postat av: Ida

w.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ

Kanske kan pigga upp dig lite! :D hjälpte mig :)

2008-11-17 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0