25 maj

Hänt massor de senaste dagarna. Har bland annat hunnit älska mitt jobb, hata det och sen älska det igen. Sorry mamma och pappa som har fått höra mycket klagande men kan ju till mitt försvar säga att detta inte är helt enkelt, att bo och jobba så här. Idag har jag i alla fall gillat det. Har gått hur bra som helst.

Igår var jag ledig och då är det inte dumt att man befinner sig på Korsika. Åkte till vackra Bonifacio med Sofia, Sofia, Victor och Andeas. Inte toppenväder men trots allt väldigt fint i alla små gator och på alla små torg.

På vägen hem hittade vi ett köpcentrum (woho!) och jag köpte bland annat svenska skorpor som jag älskar, en engelsk tidning och choklad. Gud vad bra, mös med det halva kvällen.

Nej nu måste jag gå tillbaka till min lilla lägenhet för jag håller på att spricka, jobba aldrig för en kock som gör supergoda desserer. Helt sjukt vad mycket chockladmouse och vitchocklad pannacotta man kan äta, haha, jag kommer att bli en riktig tjokis!



Hoppas att du hade en bra mord dag mamma!

image8

balkongmys

image9
BONEFACIOMYS





Kommentarer
Postat av: elin

iih ser att du med inhandlat högtalare:) underbart,

2008-05-26 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0