25 juni

Detta inser jag ju nu att det var ett tag sedan jag gjorde. Kan väl skylla på att midsommar och en liten sjuksomsperiod kom i vägen. Men båda är över nu precis som min tid snart är här på Orizonte, vilket börjar kännas lite tungt. Ni vet jag och sista gången saker. Det funkar bara inte.

Vi har alla ett favoritställe i hamnen 10 minuter bort. Där serveras de största och godaste glassarna som man kan tänka sig, dit ska vi imorgon och mysa hela kvällen, för sista gången.

Annars har värmen verkligen slagit till här, inte varit under 30 grader på 2 veckor snart och i förrgår var det 37 grade här. Med andra ord är det ganska så svettigt. Dagarna går väl mest åt till att ligga i poolen, vilket jag ska göra om sisådär 10 minuter. Måste ju passa på innan jag kommer hem till ett Sverige som är lite svalare än Korsika. By the way så kommer jag hem 13. 15 på lördag, så att ni har det klart för er.

Nej det var nog allt från lifeincorsica för den här gången
Kanska kommer det tillbaka, kanske inte
Je ne sais pas!

johanna







CORSICA IS BAEUTY
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0