2 juni

Vad hände där? (årets fråga, korsika -08) Redan juni, ojojoj vad tiden går.

Idag har jag varit ute på vandring i bergen, fantastiskt vacker men herregud vad jobbigt det var. 1 timme rakt upp, i stort  sett klättring, två timmars vandring vid bergskammen ink en härlig lunch och 1 timme neråt. Blev riktigt svettigt där på vägen upp men det var verkligen värt det. Tyvärr var det en av de åtta som var med som trillade den sista biten och bröt handleden. Hon fick åka till operation, attans!

Det är väl i stort sett det  det som har hänt  idag, jobbade efter det att jag kom hem igen, Det gick bra, jobbade bara i servisen i två timmar sen slutade jag, underbart.

Erik, tennis-Erik, var precis här och berättade en massa saker som han sagt i sömnen, typ skrikigt "ungjävel, så rätt på bollen". Han är så otroligt rolig.

Sitter i baren och lyssnar på "walk of life" men nu ska jag gå tillbaka till lägenheten.


Hoppas att ni har det bra där hemma, saknar er!

Puss & Kram                        johanna


Kommentarer
Postat av: Ida

sån osis att trilla den sista biten...kan tänka mig att det inte var så roligt, men jag ska erkänna att jag skrattade högt när jag läste det..hahahahaha, bara så typsikt liksom, ett sånt tillfälle när man verkligen inte får skratta, typ som om dom pratar om vårtor på ett dosapotek :P miss you love!

2008-06-02 @ 22:04:28
Postat av: Rebecca

Det är bra du får se naturen :) Du håller dig ju i trim till boxningen när du kommer hem. Måste kännas härligt att gå där uppe. Väntar på nästa inlägg :D Älskar dig!

2008-06-02 @ 23:40:39
URL: http://www.nogg.se/Rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0