29 juli

15.45 igår, dagens arbete var nästan slut när jag för sista gången gick ner i den svettiga källaren för att fylla upp med lite Colomba. Längst in i källaren som verkligen är gjord för dvärgar så står flaskorna och när jag böjer mig ner för att plocka upp dessa skönheter så....bom. En 220 volts sladd stack ut från vattenberedaren och träffar mig rakt i revbenen. Vilken överaskning och fy vad ont det gjorde. Men ni behöver ej frukta, det enda som hände var att jag tappade andan, antagligen från chocken.

Det var väl det som hände mig igår skulle jag tro. Ida trampade på ett spik och skadade sig hon med, lilla Ida.

Idag har jag försökt ligga på stranden men med risk för att smälta så gick jag upp igen.

Nu ska jag läsa ut min bok "Mig äger ingen" innan jag böjar jobba klockan 16.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0