26 juli

Tiden här går ju så otroligt fort, varje gång jag sätter mig här för att uppdatera er lite om mitt liv så blir jag förvånad över datumen. 26 juli, nästan augusti.

Igår var jag ledig så då åkte jag och Anna ut på en heldagsutflykt. Vi började med att åka till andra sidan ön, en stad som heter St Florance, hur mysig som helst med en massa serveringar och småbutiker. Därifrån tog vi båten till en paradisstrand som heter Luno. Kristallklart vatten, verkligen så klart. På kvällen tog vi båten tillbaka och körde upp i en bergsby som heter Murato. Där tog vi värdens mysigaste kvällspromenad, klockan var 19.00 och det var 30° grader vilet säger en hel del om temperaturen här. Bästa middagen på länge åt vi sedan i Moiani innan vi körde hem.



Med andra ord hade vi en riktigt riktigt skön heldag, den bästa på länge.

Ojoj nu kommer de nya gästerna så nu får jag nog flytta på mig.

Hoppas att ni har det bra där hemma

Sakna er


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du har det bra :)sköt om dig, saknar dig mien skätt, kärlek

2008-07-26 @ 21:50:20
Postat av: Anonym

låter ju bra:) saknar dig som fan<3<3

2008-07-28 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0